Kontakta oss

Tveka inte att kontakta oss via:

info@tyngre.se. Vi garanterar svar inom 24 timmar vardagar (oftast snabbare).

Vanliga frågor

Jag har beställt biljetter, hur får jag dem?
Våra biljetter är digitala, d.v.s. e-biljetter. Du hittar länken till biljetterna i orderbekräftelsen. Orderbekräftelsen mottas via e-post efter slutfört köp.

Hur lång är leveranstiden? Hur vet jag när paketet är framme?
När du har lagt din beställning skickas en bekräftelse ut till den e-postadress som du har angivit vid beställningen. Normal leveranstid är 1–3 vardagar beroende på var i landet du bor. Paketet anländer till ditt närmaste DHL-ombud. Så fort ombudet skannat in paketet får du en sms-avisering. Om möjligt skickar vi paketet direkt till din brevlåda, detta kan exempelvis gälla ordrar som innehåller en t-shirt eller motsvarande.

När får jag min faktura?
Fakturan får du via Klarna till din mail inom 2–5 arbetsdagar efter beställningstillfället. Önskar du att få den tidigare går det bra att maila info@tyngre.se.

Hur gör jag för att byta storlek på min produkt?
Vid byte av produkt betalar tyngre frakten. Maila info@tyngre.se ditt ordernummer samt ett meddelande om att du önskar en retursedel. Skicka sedan produkten du önskar att byta tillsammans med en lapp där du skriver vad du vill byta till. Så snart vi får din retur skickar vi ut den nya produkten, vanligtvis tar det upp till 10 dagar att genomföra ett byte.

Jag ångrar mitt köp, hur gör jag för att returnera en vara?
Vid retur av en vara betalar kunden frakten. Skicka din produkt till nedanstående adress. Bifoga en lapp där du skriver att du vill lämna tillbaka produkten. När produkten ankommit till lagret krediteras ordern i Klarna. Har du redan betalat sätts pengarna tillbaka inom 3–4 bankdagar från att returen kommit till oss. Om du valt faktura som betalsätt krediteras produkten du lämnat tillbaka, därefter får du meddelande om att fakturan är makulerad alternativt uppdaterad.

Bonver Logistics/Tyngre
Gåshaga Brygga 1
18185 Lidingö

Do you ship outside of Sweden?
At the moment we are only able to ship within Sweden.

När får ni in produkter på lagret?
Vi är fullt medvetna om att det är rätt tomt för tillfället, anledningen till detta är att fabriken gör vissa omställningar som i sin tur ska leda till fler nya smaker och färre tomma hyllor. Om vi fått ett exakt leveransdatum av fabriken skriver vi det i den korta produktbeskrivningen, annars håll utkik på instagram där vi kommer uppdatera så fort vi får in någon saknad produkt!.

Skulle dessa svar inte besvara din fråga når du oss på: info@tyngre.se